A hitel- illetve hitelkártya igénylés illetve ezzel történő vásárlás alapvető feltétele, hogy a kölcsönt igénylő magánszemély a hitelügyintézésre személyesen megjelenjen valamely üzletünkben, a szükséges (eredeti) dokumentumokkal, melyek az ügyintézés alapvető feltételei.
Tájékoztatunk, hogy meghatalmazással sajnos nincs mód a hitel igénybevételére!
A hitel igénylésének alapvető személyi feltételei a következők:
- 18. betöltött életév
- Magyar állampolgárság
- Állandó magyarországi bejelentett lakcím
- Igazolható jövedelem és munkaviszony, illetve munkáltatójánál nem áll próbaidő vagy felmondás alatt
- Nem szerepelhet a bankok által vezetett bankközi tiltó listán (BAR)
A következő, eredeti dokumentumok bemutatása szükséges:
- Személyi igazolvány
- Lakcím igazoló kártya
- Adókártya
- Munkáltatói igazolás, amely nem lehet régebbi 30 napnál, vagy amennyiben havi rendszeres jövedelme bankszámlára érkezik, formanyomtatványt a weboldalunkon talál.
- Amennyiben nincs akkor az utolsó három havi számlalevél hiteles kivonatával is helyettesíthető
- Közüzemi számla (számlalevél és a befizetést igazoló csekk) amely nem lehet régebbi 30 napnál, és a hitelt igénylő személy bejelentett lakcímére kell hogy szóljon. Név azonosság nem szükséges.
A hitelkérelem azonnali elbírálásra kerül a benyújtást követően, ami általában 30-40 percet vesz igénybe, ezért vidéki vásárlóinknak sem kell az ügyintézés végett többszörösen utaznia!
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a kölcsön odaítélése minden esetben a finanszírozó által végzett hitelbírálat függvénye.
Az áruhitel kondíciói tekintetében a finanszírozó mindenkori Hirdetményei az irányadóak. A THM mértéke a feltételek változása esetén módosulhat.
További információkért fordulj helyszíni ügyintézőinkhez, vagy érdeklődj a finanszírozó ügyfélszolgálatánál.
A hitelbírálat minden esetben csak akkor teljesíthető, ha a kölcsönre megvásárolni kívánt termék raktárkészletünkön szerepel, vagy megrendelés esetén értesítettük annak megérkeztéről.
Bármilyen fotó megrendelés esetén amennyiben probléma adódik vagy kérdésed lenne, mind a szoftverrel megrendelés leadása előtt, vagy a megrendelés minőségével van problémád, ebben az esetben célszerű közvetlenül a CEWE ügyfélszolgálati vonalát hívni a 061-451-10-86-os telefonszámon. Kérjük a gyorsabb ügyintézés érdekében készítsd elő megbízási számát, ami a rendelés visszaigazolása üzenetben megtalálhatsz.
Álmaid termékéhez kedvező hitelkonstrukcióinkkal is hozzájuthatsz! Az igényelhető kölcsön forint alapú, havi részletei nem változnak a futamidő alatt. Áruhitelt szaküzleteinkben vagy online áruházunkon keresztül igényelhetsz már 25.000 Ft feletti vásárlás esetén 6-48 hónap között, akár kezes nélkül is. További részletekért keresd fel Hitelinformációs oldalunkat, ahol az igényléssel kapcsolatos fontos tudnivalókat is elolvashatod.
Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a "személyes beállítások" menüpontban tudod módosítani személyes adataidat.
A kapcsolat menüpontra kattintva találod üzleteink elérhetőségeit és nyitva tartásait.
Webáruházunkba bejelentkezve, jobb oldalt, felül, a "korábbi rendelések" menüpont alatt tudod megtekinteni azokat. Amennyiben legutóbbi rendelésedre vagy kíváncsi, bejelentkezés után jobb oldalon a kosár ikon alatt található kék kocka ikonra kell kattintani.
Hivatalos szakszervizeink listáját ide ide kattintva nézheted meg
Nagy háztartási gépek esetében értékhatártól függetlenül 3.990 Ft a házhoz szállítási díj, egyéb termékek esetében ez az összeg 990 Ft. 15.000 Ft felett cégünk átvállalja a házhoz szállítási díjat. Figyeld akcióinkat,kampányainkat mivel időszakosan szoktunk ingyenes házhoz szállítást hirdetni minden termékünkre.
Kuponjaid érvényességét megtekintheted a személyes oldaladon, a kuponok menüpont alatt. Felhasználható érték határ: 500 000 HUF. Ha a vásárlás értéke meghaladja ezt a maximum értéket, akkor egy hiba üzenet jelenik meg a kosárban. Ha több terméket rendelsz, akkor a kupon kedvezménye a teljes rendelés végösszegéből lesz levonva, amennyiben minden megrendelt termék raktáron van. Ha egy vagy több termék nincs raktáron, akkor a kupon kedvezmény csak a rendelés leadásakor raktáron lévő termékekre lesz érvényes.Kedvezmények nem összevonhatóak, egy rendeléshez csak egy kedvezmény vehető igénybe: kupon kedvezmény, vagy leárazás. Kérjük figyelj arra, hogy 1 kupont, csak egyszer tudsz érvényesíteni, ha már felhasználtad, akkor azt sajnos nem tudjuk újra aktiválni. Ebből kifolyólag kérjük, hogy kuponjaidat megfontoltan használd fel.
A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.
Üzleteinkben teljes nyitvatartási időben - akár hétvégén is - kezdeményezhető a hitelügyintézés. Mivel a folyamat az elbírálással együtt esetenként 30-50 percet igénybe vesz, zárás előtt legkésőbb 1 órával érdemes befáradnod az üzletbe.
Javasoljuk, hogy a termékedet egyenesen a szakszervizhez juttasd el, komplett csomagban, számlájával, garancialevelével, tartozékaival. Ez a lehető leggyorsabb módja a garanciális ügyintézésnek. Amennyiben ez nem megfelelő, természetesen üzleteinkben is leadható.
Bővebb felvilágosításért látogass el Garancia oldalunkra, ahol minden szükséges információt megtalálhatsz, valamint a szakszervizek legfrissebb listáját.
Online hitel igénylése esetén az előzetes elbírálás és az adott termékre/termékekre vonatkozó raktárkészlet függvényében várhatóan 2-3 munkanap az átfutási idő. Természetese ez az idő csak tájékoztató jellegű adat. Részletesebb információkért kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a lenti narancssárga színű szöveges dobozra kattintva (További segítséget kérek az Ügyfélszolgálattól!), és adja meg nekünk, hogy miben állhatunk rendelkezésére.
Kollégáink minden tőlük telhetőt elkövetnek, hogy a szervizelésre leadott termék mielőbb, hibátlanul visszakerülhessen hozzád, és természetesen haladéktalanul értesítünk, amint az elkészült. Amennyiben ez nem valósul meg 1 héten belül, érdeklődhetsz ügyfélszolgálatunkon (telefon: 0614520090), ahol a telefonos menürendszerünk megfelelő menüpontját kiválasztva kaphatsz felvilágosítást a javítás/szervizelés aktuális állapotáról. Kérjük, hogy a gyors beazonosítás végett készítsd elő szervizlapod számát.
Szaküzleteinkben és bemutatótermeinkben Sodexo, Ticket Service, és Erzsébet utalványokat tudunk elfogadni. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy a Pick Pack Pontokon, illetve utánvétes megrendelés esetén nincs lehetőség ajándékutalvánnyal történő fizetésre.
Részletekért kattints ide!
Üzleteinkben többféle fizetési módra van lehetőséged, kérjük figyelmesen olvasd el a lenti tájékoztatót. Részletek
Egyes termékeink csomagajánlatban is megvásárolhatóak. Ez azt jelenti, hogy a termékhez tartozó kiegészítőket kedvezményes áron adjuk a főtermék megvásárlása esetén. Minél több kiegészítőt vásárolsz, általában annál nagyobb a kedvezmény mértéke. A csomagajánlatokat mindig a termék adatlapján, a "csomagok" fül alatt találod.
Meggondoltad magad? Nem baj! 40 napig visszahozhatod hozzánk a még használatba nem vett terméket.
Tudj meg többet a szolgáltatásunkról
Az árgarancia biztosítja, hogy amennyiben a termék ára a megrendelés után, de még a számlázást megelőzően csökken, vagy emelkedik, a vásárlónak az olcsóbb áron kerül kiszámlázásra.
Lehetőséged nyílik egyes termékekre standard vagy prémium garanciát kötni, amennyiben úgy gondolod, hogy szeretnél plusz garancia kiterjesztést, vagy szeretnéd a termékedet bebiztosítani, sérülés ellen.
Tudj meg többet a szolgáltatásról
Részletes tájékoztatónk az alábbi kérdésekre ad választ, kérjük a bővebb információért kattints (www.edigital.hu/aim_tajekoztatas):
Amennyiben úgy döntöttél, hogy szívesen csatlakoznál az Extreme Digital csapatához, a legjobb megoldás, ha megtekinted naponta frissülő állásajánlatainkat, melyeket az alábbi linkre kattintva érhetsz el. Ha éppen nincs olyan nyitott pozíció, ami érdekelne, bátran küldd el nekünk önéletrajzodat és motivációs leveled (érdeklődési terület megjelölésével), későbbi felhasználásra. Így jelentkezésed nem veszik el, és amennyiben olyan pozíció lesz elérhető nálunk, ami számot tarthat érdeklődésedre, valamint megfelel szakmai tapasztalataidnak, értesíteni fogunk. Köszönjük, hogy minket választottál!
A születésnapi kupon csak egyszer érvényesíthető a megrendelés leadásakor. Amennyiben nem valósul meg a megrendelés a te módosításodból kifolyólag (például: lemondod a megrendelést, nem veszed át, nem fizeted ki időben), a kupon elveszik, amit újraaktiválni nem tudunk sajnos, ezért kérjük, hogy ennek tudatában kezeld kuponodat.
Marketing, reklám megkeresésekkel, üzleti lehetőségekkel írjon nekünk a [email protected] -ra vagy kattintson a lenti narancs színű szöveg dobozra, ahol közvetlenül tud írni nekünk.
B2B üzletágunk kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársai gyors ügyintézéssel és egyedi árazással állnak mennyiségi vásárlások esetén vállalati ügyfelek részére. Írj nekünk közvetlenül egy e-mailt, és hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot.
Sajnos nem, Pick Pack Pontokon nincs állandó árukészlet, oda csak külön, interneten történő rendelés esetén tudjuk a kívánt terméket leszállítani. Amennyiben termék palettánkra vagy kíváncsi, tekintsd meg üzleteink, valamint honlapunk kínálatát.
Amennyiben még nem járt le a garanciális időszak, úgy keresd fel a szakszervizt. A garancia lejártát követően biztosító partnerünknél jelentheted be kárigényedet.
A raktár információkat a kiválasztott termék adatlapján találhatod meg.
Azon termékeink, melyek esetében a RAKTÁRON állapot szerepel, az átvételi módoknál megtalálod, hogy várhatóan mikor vehető át. Kérjük vedd figyelembe, hogy ha nem az szerepel az adott átvételi pontos,hogy átvehető, hanem napok számában van megadva a teljesítési idő, akkor a termék fizikailag nincsen ott. Amennyiben szaküzletünk valamelyikében szeretnéd átvenni megrendelésedet, mindenképpen ellenőrizd, van-e készleten, az általad kiválasztott szaküzletben, vagy megrendelés esetén várhatóan mikor veheted át. Ellenőrizni a Hol van raktáron linkre kattintva tudod.
Ha a termék adatlapján a RENDELÉSRE állapot szerepel, úgy a termék jelenleg nincs raktáron, amennyiben tudjuk a várható raktárra kerülési idejét, úgy azt zárójelben feltüntetjük mellette.
Ezzel kapcsolatosan mindig a termék adatlapján, a specifikáció fül alatt tájékozódhatsz. Amennyiben ott nem szerepel ez az információ, kérjük vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a lenti narancsszínű boxra (További segítséget kérek az Ügyfélszolgálattól!) kattintva, ahol meg tudod adni, hogy miben lehetünk segítségedre.
Jelenleg üzleteinken kívül két bemutatótermünk van, az egyik a Mammut Üzletközpontban található, a másik a Pólus Centerben. A kipróbálható termékekkel kapcsolatban kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a lenti narancs színű szövegdobozra kattintva, vagy hívjon minket a 061/452-0090-es központi számunkon.
Minden, a kínálatunkban szereplő LCD monitorra vonatkozik a vásárlást követő 3 munkanapon belüli pixelgarancia, ennek lejárta után a ISO 13406-2 szabványban foglaltak szerint járunk el.
Sajnos erre lehetőség, nagy háztartási gépeinkből nincsenek kiállított darabok bemutatótermeinkben.
Minden termék adatlapján, a bruttó vételár alatt található az "olcsóbban szeretné" felirat, ahol láthatod, hogyan változott annak ára, illetve kérhetsz róla értesítést, ha a termék eléri a Neked leginkább megfelelő vételárat.
Bármelyik szaküzletünkben vagy a raktárunkban le tudod adni régi használt készüléked, mivel az veszélyes hulladéknak számít.
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. (Pick Pack Pontra rendelt termék esetében az átvételkor lehet jelezni.) Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!
A termékek adatlapján, az értékelés fül alatt tudod osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményed. Köszönjük értékelésed!
Amennyiben ezt a fizetési módot választod, kérjük fordítsál nagy figyelmet arra, hogy a közlemény rovatba írd bele 8 jegyű megrendelési azonosítódat.
Az Extreme Digitalnál számos fizetési lehetőség közül választhatsz. Online áruházunkban fizethetsz bankkártyával is vagy igényelhetsz akár áruhitelt is. Szaküzleteinkben pedig számos utalványt is elfogadunk. Tekintsd a kívánt átvételi módnak megfelelő aktuális fizetési lehetőségeinket.
A kapcsolat menüpontra kattintva találod üzleteink elérhetőségeit és nyitva tartásait.
Hivatalos szakszervizeink listáját ide ide kattintva nézheted meg
Rendszerünk e-mail értesítéseket küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve rendelésed állapotáról könnyen, gyorsan tájékozódhatsz weboldalunkon keresztül is, belépés után a Személyes oldalad Rendelések menüpontjában, ahol az aktuális, nyitott megrendeléseidet és azok aktuális státuszát láthatod.
Rendelésednek állapotáról könnyen, gyorsan tájékozódhatsz, amennyiben belépsz felhasználói fiókodba, és jobb oldalon a kosár alatt található kék színű doboz ikonra kattintasz. Ez a nyomógomb az utolsó rendelésednek státuszát mutatja. Amennyiben nem az utolsó rendelésedre vagy kíváncsi, a SZEMÉLYES OLDAL-on belül a Rendelések pontban érheted el. Ezen a felületen pontosan végig követheted rendelésednek állapotát. Pick Pack Pontos, illetve házhoz szállítási mód esetén a csomagszám link az adott szolgáltató nyomkövetési oldalára visz, így pontosan látható hol jár a csomagod.
Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy rendelésed átvételéről e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk. Szaküzleteinkben 4 napig van lehetőséged átvenni a termékeket, utána automatikusan töröljük, az átvételi idő meghosszabbítására jelenleg nincsen lehetőség.
Rendelésedet számlád elkészültéig lehetőséged van weboldalunkon keresztül lemondani. Rendelés lemondásához a felhasználói fiókodba történő belépést követően, a Rendeléseid menüpontban a lemondani kívánt megrendelés részleteinél van lehetőséged. Amennyiben már számláztuk, vagy átadtuk rendelésedet futárszolgálatunknak vagy a Pick Pack Pontnak, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a lenti narancs színű szövegdobozra kattintva.
A díjbekérő számlát akkor fogod megkapni, ha minden általad rendelt termék egységesen a célraktárban van.
A termék adatlapokon láthatod, hogy várhatóan mennyi idő múlva veheted át rendelésedet a kiválasztott Pick Pack Ponton. Lehetőséged van csomagodat a Személyes oldaladon a Rendeléseknél nyomonkövetni, ahol pontos információt kaphatsz róla.
Különböző lehetőségeid vannak rendelésed módosítására, amit könnyen és gyorsan elintézheted saját magad is online áruházunkba történő belépést követően:
Lehetőséged van rendelésed tartási idejének meghosszabbítására. Kérjük lépj be felhasználói fiókjába, és bal oldalon a Rendelések menüpontra kattints rá. Megjelennek a nyitott, illetve zárt megrendelései. A nyitott rendelései között keresse meg azt, amelyiknek szeretnéd meghosszabbítani az átvételi idejét. Kattints a Részletek, módosítás sorra. Kattintás után láthatóvá vállnak rendeléseidnek részletei tételesen. Itt a rendelés tartás gombbal lehetővé válik igényednek a teljesítése. Rendelés átvételi idejének meghosszabbítása: - Szaküzletben történő átvételnél 1 héttel hosszabbítható az átvételi lehetőség (nem kerül lemondásra automatikusan így a termék) - Ezt a Rendelés hosszabbítása funkció bejelölésekor lehet megadni, ekkor automatikusan +1 hétig átvehető marad, ezután automatikusan törlődik.
Lehetőséged van fizetési módod megváltoztatására, amíg az nem került kifizetésre, valamint számlázásra, vagy átadásra a futárszolgálatnak, Pick Pack Pontnak. Fizetési mód megváltoztatását Személyes oldaladra történő bejelentkezés után a Rendelések menüpontban, a megfelelő rendelés részleteinek megtekintésénél van lehetőséged, vagy ide kattintva könnyen és gyorsan megteheted.
Házhoz szállítás csak hétköznapokon üzemel, munkaidőben. Néhány rendhagyó esetben, a forgalmi körülmények miatt a kiszállítás ideje kitolódhat. Megértésedet és türelmedet kérjük ezekben a kivételes esetekben. Fontos információ, hogy amennyiben azt látod küldeményed státuszában, hogy Kiszállítás alatt, ebben az esetben a kiszállítás pontos időpontjáról érdeklődj a futárszolgálatnál. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd. További információ
A kiválasztott időpontot a szállítás megkezdéséig van lehetőséged módosítani oldalunkra bejelentkezve, a Személyes oldal Rendelések menüpontjában az aktuális rendelést kiválasztva.
Csomagodat, annak összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü Rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, melyre rákattintva nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.
Nagy háztartási gépek esetében értékhatártól függetlenül 3.990 Ft a házhoz szállítási díj, egyéb termékek esetében ez az összeg 990 Ft. 15.000 Ft felett cégünk átvállalja a házhoz szállítási díjat. Figyeld akcióinkat,kampányainkat mivel időszakosan szoktunk ingyenes házhoz szállítást hirdetni minden termékünkre.
A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.
Amennyiben nem valamelyik szaküzletünkben szeretnéd átvenni a kívánt terméket, a számla megfelelő kiállításához szükségünk van bizonyos adatokra. Ezek a következők: számlázási név, cím, valamint egy érvényes mobiltelefonszám. Ha a számlázási címtől eltérő címre kéred a megrendelt termék kiszállítását, akkor egy szállítási címet is meg kell adnod. Ha a számlázási és szállítási cím megegyezik, akkor elég a számlázási adatok között megtalálható "A szállítási cím megegyezik a számlázásival" opciót kipipálnod.
Igen, természetesen van lehetőséged elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén, de ez a jog csakis természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének vagy szolgáltatónak való visszaadásának. A termék árának visszautalása 14 napon belül esedékes. További részletek
Számlapótlási igényét kérjük jelezd az ügyfélszolgálatunknak telefonon (061-492-0090) vagy a kapcsolat felvételi formon keresztül a lenti narancs színű szöveg dobozra kattintva. A várható átfutási idő 2-3 munkanap.
Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!
Ügyfélszolgálatunkat telefonon (061-4520090) és e-mail-ben a kapcsolatfelvételi formon keresztül érheted el. Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Telefonos ügyfélszolgálatunk nyitva tartása hétköznapokon 9:00-19:00 óráig, szombaton pedig 9:00-14:00 óráig.
Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésedre. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.
A születésnapi kupon csak egyszer érvényesíthető a megrendelés leadásakor. Amennyiben nem valósul meg a megrendelés a te módosításodból kifolyólag (például: lemondod a megrendelést, nem veszed át, nem fizeted ki időben), a kupon elveszik, amit újraaktiválni nem tudunk sajnos, ezért kérjük, hogy ennek tudatában kezeld kuponodat.
Lehetőséged van jelezni észrevételed, véleményed, javaslatod, kér(d)ésed cégünk vezetősége felé eljuttatni ügyfélszolgálatunkon keresztül a lenti narancs színű dobozra kattintva.
Az ajándékkártyád aktuális egyenlegét a linken tudod ellenőrizni.
Online hitel igénylése esetén az előzetes elbírálás és az adott termékre/termékekre vonatkozó raktárkészlet függvényében várhatóan 2-3 munkanap az átfutási idő. Természetese ez az idő csak tájékoztató jellegű adat. Részletesebb információkért kérjük, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal a lenti narancssárga színű szöveges dobozra kattintva (További segítséget kérek az Ügyfélszolgálattól!), és adja meg nekünk, hogy miben állhatunk rendelkezésére.
A MasterCard Mobile alkalmazás egy biztonságos mobil fizetési forma. A MasterCard Mobile alkalmazással ugyanis a bankkártyád adatai – a bankkártyaszám, CVC-kód és az általad megadott mPIN kód – nem tárolódnak mobiltelefonodban. Az mPIN kódhoz
a kártyabirtokoson kívül senki sem férhet hozzá.
Ha ellopják, vagy elveszíted a telefont, tiltsd le SIM kártyádat operátorodnál, a letiltás után az alkalmazás sem fog működni!
Bővebb információért kattintson ide: www.edigital.hu/mastercard
Amennyiben úgy érzed, hogy véleményedet, észrevételedet szeretnéd megosztani cégvezetésünkkel, természetesen van rá lehetőséged amennyiben a központi e-mail címünkön jelzed ([email protected]).
Kérjük, várj!
Weboldalunk használatával jóváhagyod a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.