Kosár
A kosár üres. kosár megtekintése
Garanciális ügyintézés
Extreme Digital szerviz és márka szakszerviz
Főoldal  ›  Garancia és szakszerviz
Ha elromlott a megvásárolt termék, juttasd el a hivatalos márkaszervizbe, vagy szervizünkbe! Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel!
|5 lépés a gyors és zökkenőmentes garanciális ügyintézéshez
  • Győződj meg róla, hogy készüléked valóban meghibásodott!
    • Ellenőrizd a tápkábelt, az áramellátást,
    • Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket,
    • Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni.
  • Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
    • A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata),
    • A készülékhez tartozó jótállási jegy.
  • Fordulj közvetlenül a márkaszervizhez, ha a termék meghibásodott!
    • A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Válasszd ki a listából terméked márkáját, majd vedd fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken a szervizzel:






  • Juttasd el készülékét a márkaszervizbe!
    • Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és kényelmi szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert sok esetben ezek a szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is! A szervizek tömegközlekedésen nem szállítható, nagy termékek esetében a garancia idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az egész országban, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodnak a szállításról.
  • Várd meg a márkaszerviz értesítését a javítás befejezéséről!
    • A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket szaküzleteink egyikében vagy szervizünkben adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklőd, ahol leadtad a készüléket javításra!
|További hasznos tudnivalók, információk
Tájékoztató a kötelező jótállásra vonatkozóan

Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.

Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

Mire nem érvényes a jótállás?
  • Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
  • Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
  • Az Extreme Digital Zrt. szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
  • Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  • Természetes elhasználódás.

Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez!
Márkaszervizek listája »

Ha mégis úgy döntesz, hogy inkább hozzánk juttatod vissza, a meghibásodott készülékedet bármelyik szaküzletünkben vagy közvetlenül a szervizünkben is leadhatod. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat.

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.

Hogyan küldhetem el a hibás terméket az Extreme Digital szervizébe?
Meghibásodott készülékedet bármelyik szaküzletünkben vagy közvetlenül a szervizünkben is leadhatod személyesen, vagy akár Garanciafutár szolgáltatásunk igénybe vételével.

Extreme Digital központi szerviz elérhetőségei:
1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es épület, 16-os garázskapu)
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 9-18 óráig (ünnepnapokon a szervizünk zárva tart)
Telefonszám: +36-1-452-0090 | Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal
További információk:
Garanciafutár
Tudj meg többet »
Szerviz, Jótállás
Tudj meg többet »
Nem találtad meg, amit kerestél? Ügyfélszolgálat ›
Legfeljebb 4 termék összehasonlítására van lehetőség.
Összehasonlításhoz jelöljön ki legalább két terméket!
A kiválasztott termék nem hasonlítható össze az összehasonlító listán található többi termékkel. Kívánja a listát törölni?

Kérjük, várj!